Підтримка від Німецького товариства міжнародного співробітництва в Україні GIZ

Колеги, друзі! Раді поділитися з вами гарною новиною!
Нашою школою отримано заохочення від Німецького товариства міжнародного співробітництва в Україні GIZ «Консультування з ВІЛ/СНІД та підтримка інституцій". Ми отримали нову техніку (ноутбук, колонки, БФУ, фліпчарт, проектор, дошку і багато іншого приладдя). 
Як для психологів, що часто проводять тренінги, нам дуже буде у нагоді тренерська валізка та різноманітні корисні дрібнички, за допомогою яких робота стане ще ефективнішою (маркери, стикери, різнокольорові наліпки і т.п.).


Хочу особисто подякувати Irina Nagorna, Лена Соловьёва (Lena Solovjova) , Ольга Лучинская та Миколу Красулю за сприяння збагаченню мого тренерського досвіду, підвищенню професійної майстерності, за віру в мене.
Особлива подяка Валентина Нечипоренко, Елена Казанникова та Оксанка Гуменная (Oksanka Gumenna)! Все це стало можливим завдяки вам, вашому розумінню важливості профілактичної роботи серед молоді та трудового колективу закладу, особливо за підтримку щодо ведення тренінгів поза нашою школою . Ви завжди йшли назустріч, що надало мені можливість отримати досвід ведення тренінгів з різною аудиторією, зміцнило мій тренерський потенціал.
Тепер я і мої колеги-психологи зможемо проводити ще більше корисних та цікавих заходів!
Очікуємо всіх в нашій оновленій психологічній службі!

Комментарии