Конкурс малюнків «Моя майбутня професія»


В рамках проведення Обласного місячника профорієнтації в закладах освіти «Професійний орієнтир - 2015» у березні 2015р. психологічною службою проведено конкурс малюнків серед учнів 7-х класів за темою «Моя майбутня професія».
    Спеціалістами служби та педагогами методичного об’єднання художньо-естетичного відділення були визначена п’ятірка переможців: Береснєва Вікторія, Колодяжний Станіслав, Тарасов Федір, Устинова Олена, Янчев Олександр. Вітаємо!


Малюнок  «Моя майбутня професія − ветеринар» авт. Береснєва Вікторія



Малюнок  «Моя майбутня професія – працівник мережі  McDonald's» 
авт. Колодяжний Станіслав.
 

Малюнок  «Моя майбутня професія – діджей» авт. Тарасов Федір



Малюнок  «Моя майбутня професія – художник» авт. Устинова Олена



 
Малюнок  «Моя майбутня професія – адвокат» авт. Янчев Олександр
 





 

Комментарии

  1. Цікаво було б побачити роботи. Вони будуть демонструватися?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую за чудову ідею! Обов*язково опублікую!

      Удалить

Отправить комментарий